Oldalak

Napló II

Az előző rész tartalmából:
Pietrot nem várta senki a reptéren, de Mucháchosz segítségével a hotelbe jutott. Carlos, Jorge és Lars megismerkedtek Pietroval és ellátták munkáva. Jorge rászólt Ramonra, hogy legyen kedves Pietrohoz és fuvarozza.

Reklám:
Eminem új albuma a boltokban, motha fucka girlz!
off


Ramon a sofőr mondta, hogy két perc és indulhatunk nekem convertert keresni, úgyhogy ittam egy kávét, átnéztem 2 doksit es fel óra múlva meg is jött Ramon, és közölte, hogy nem o visz, hanem egy "Chicken" nevű srác, mert o legálabb beszel is angolul, meg o is ismeri a varost. Mondta 5 perc és itt van. Újabb 20 perc múlva megismerkedtek a "csirkével", aki egy 25 eves ficak és kizárólag néger R'n'B nótákból tanul angolul autodidakta módon, igy kicsit nehéz volt elmagyarázni neki hogy egy dugóaljzat konverterre van szükségem. De a végén felcsillant a szeme és mondta hogy "no problemo madafaka hey we are going görlz".

Meg is érkeztünk az első elektromos boltba, ahol rengeteg érdekes potmétert, chipet és egyéb hasznos dolgot néztem át, ami nyilván nélkülözhetetlen egy rádióamatőr szamara, de nekem egy kicsit bonyolultnak tűnt, hogy ebből építsek magamnak dugót. Mondtam is csirkének, hogy itt nincs amit keresek, amin o elcsodálkozott, merthogy itt minden van, de ha nem hat nem, tud mégegy boltot, de akkor mit is keresek.

Ismét elmagyaráztam, hogy mi kell - próbáltam a szintjen megmaradni, de nekem csak rock szamok jutnak eszembe, igyhát a végen arra jutottunk, hogy egy töltő kell a laptophoz. Nem is vitatkoztam, mondtam "go on baby mathafaka" aminek nagyon örült, kirikkantott az ablakon, hogy "hej görlz chiken káming, aha, aha" és indultunk. A második boltban csodás autós hangfalak voltak meg rádió meg egy távirányítós autó, ami nagyon tetszett, de végülis nem vettem meg, ugyanis konverter nélkül itthon nem tudtam volna feltölteni.

Mondtam csirkének hogy "go mathafaka office hey here we come görlz, more gaz baby, shake your bottom" amitől nagyon röhögött és visszavitt az irodába. Közben olyan infótömeggel lettem gazdagabb miszerint ne csábítsak el 12 eves lányokat mert 15 evet adnak a local börtönben és a "Jailhouse rock not so good here"! helyette menjek a valami "kék izé" bárba ott ha kell még nagymamát is szerezhetek magamnak és az legális! - megköszöntem az infót, és alig vártam a következő órák unalmas meetingjeit.

Aztán beöntésszerű infohalmazt kaptam a jelenlegi rendszerről, a várható módosításokról és nehézségekről pár órában, ennyi elég is volt, elmentem haza.

A szobában a drága senorita takarítónő gondosan letekerte a légkondit -34 fokra, úgyhogy felöltöztem és kikapcsoltam a komplett rendszert, beindítottam a hajszárítót meg a vasalót és a sarokban fáztam egy darabig, de aztán minden szép lett és jó én meg elaludtam. Almomban "csirke" hozott nekem borzalmas fiatal lányokat akikből konverterek és diódák lógtak ki.... hej Sigmund, Sigmund ha itt lennel de jót mulatnak.

Nincsenek megjegyzések: